Thats cool, my white anti-soul sista'
VictimX_27: Hi there!
cheesedog: HEYA!
VictimX_27: What u up 2?
cheesedog: Nice English.
cheesedog: Did you learn that on the short bus?
VictimX_27: Get fucked
cheesedog: I'm just joking relax
cheesedog: What's your name?
VictimX_27: Whats yours?
cheesedog: I asked you first.
VictimX_27: I asked you second
cheesedog: Did I time just warp to middle school?
VictimX_27: huh
cheesedog: Never mind. My name is Johnny
cheesedog: Johnny Cheesedog
VictimX_27: Thats not your real name
cheesedog: Why isn't that my real name?
VictimX_27: No one has the name Cheesedog as a last name
cheesedog: Well I do. Whats wrong with it?
VictimX_27: Nothin i suppose
VictimX_27: Is that your real pic in that av?
cheesedog: Yes it is
VictimX_27: Very handsome
cheesedog: Thanks
VictimX_27: You kinda look like eminem
cheesedog: Fuck you.
VictimX_27: HEY! I meant that in a good way
VictimX_27: I think eminem is hot!
cheesedog: Oh. You think I'm hot?
VictimX_27: Yeah
cheesedog: What do you look like?
cheesedog: Do you have a pic?
VictimX_27: I don't show my picture to anyone
cheesedog: Why not?
VictimX_27: Cause I'm ugly
cheesedog: I won't make fun of you
VictimX_27: Its not that. I just don't like my looks
cheesedog: So you have no self-esteem, huh?
cheesedog: Is that what you're saying?
VictimX_27: I just don't think I'm pretty
cheesedog: Let me be the judge of that.
VictimX_27: Nahhh
cheesedog: Then describe yourself.
VictimX_27: Why do u wanna know what I look like?
cheesedog: Because I think you're nice
cheesedog: I want to picture you in my head while I'm talking to you.
VictimX_27: LMAO!! You don't want 2 picture me. Trust me
cheesedog: Why not?
VictimX_27: I told you. I'm ugly.
cheesedog: Well... I think you're beautiful on the inside.
VictimX_27: You don't even know me
cheesedog: I'm a pretty good judge of character
VictimX_27: Then why do u need 2 see me?
cheesedog: I just wanted to know thats all
cheesedog: If you aren't comfortable with it... thats fine.
VictimX_27: You don't understand
cheesedog: Is it that bad?
VictimX_27: YESSSSS
cheesedog: Ok then. I'm gonna picture you as Weezy from the Jeffersons.
cheesedog: She is the bomb!
cheesedog: She makes me hot just thinking about her!
VictimX_27: Wheezy?
cheesedog: Yep. Weezy.
VictimX_27: Who is that?
cheesedog: George's wife.
VictimX_27: Who is george
cheesedog: George Jefferson. From the Jeffersons.
cheesedog: Are you fucking deaf?
VictimX_27: Who are the Jeffersons?
cheesedog: Oh lord. Here we go
VictimX_27: wut?
cheesedog: You don't know who the Jeffersons are?
VictimX_27: Should I?
cheesedog: Yes.
VictimX_27: Well I don't.
cheesedog: FISH DONT FRY IN THE KITCHEN! BEANS DONT BURN ON THE GREEEELL...
VictimX_27: huhhh?
cheesedog: TOOK A WHOOOOLE LOTTA LU UH VINNNN. JUST TO GET UP THAT HEEEELL
VictimX_27: Wut the hell are you saying?
cheesedog: Hold on a second
cheesedog: Here you go. *PIC*
VictimX_27: Thats her?
cheesedog: Yep
VictimX_27: I don't look anything like that
cheesedog: SHUT UP! You're ruining my fantasy!
VictimX_27: LOL. You're funny.
cheesedog: What's funny?
VictimX_27: u r
cheesedog: I'm glad I entertain you
VictimX_27: me 2
cheesedog: So if you don't look like Weezy, what do you look like?
VictimX_27: u don't give up do u?
cheesedog: Never
VictimX_27: I'm the exact opposite of her
cheesedog: ???
VictimX_27: I'm very white
cheesedog: Thats cool, my white anti-soul sista'
VictimX_27: LOL
cheesedog: I can dig white chicks too, I guess.
VictimX_27: I'm whiter than most
cheesedog: really?
VictimX_27: I'm an albino
cheesedog: a what?
VictimX_27: u don't know what that is?
cheesedog: I've heard the word before
VictimX_27: I have no pigment in my skin, eyes or hair
VictimX_27: So I'm all white
cheesedog: This is bullshit
VictimX_27: I'm serious!
VictimX_27: You've never seen an albino before?
cheesedog: No. Where do they live? Albinia?
VictimX_27: No, we live all over.
cheesedog: Then how come I've never seen any
VictimX_27: Lucky I suppose
cheesedog: Send me your picture. I wanna know what an albino looks like.
VictimX_27: I'll send you a picture of one but not me
cheesedog: Ok
VictimX_27: Here u go *PIC*
cheesedog: Whoa. Thats freaky
VictimX_27: See why I don't send my picture out?
cheesedog: there's nothing wrong with it.
cheesedog: It doesn't make you ugly
cheesedog: This chick is kind of hot actually.
VictimX_27: Thank u
cheesedog: No problem
cheesedog: Her, not you. I don't know what you look like.
VictimX_27: Are you gonna be on in 3 hours?
cheesedog: Yes
VictimX_27: I have to go to the mall with my sister
VictimX_27: Will you be here when I get back?
cheesedog: S ure. Then I'll sex you up.
VictimX_27: Gee thanks. LOL
cheesedog: I'm serious
VictimX_27: We'll see.
cheesedog: Yes we will.
VictimX_27: Bye for now!
cheesedog: Make sure you wear some sunscreen.
VictimX_27: *USER HAS LOGGED OUT*
About 3 hours later...
VictimX_27: HEY!
cheesedog: Hello there
VictimX_27: I'm back
cheesedog: Have fun at the mall?
VictimX_27: Yeah. I got some new shoes
cheesedog: Interesting
VictimX_27: Not really. Just shoes
cheesedog: You ready to be sexed up now?
VictimX_27: LOL
cheesedog: Is that a yes?
VictimX_27: Could be
VictimX_27:
cheesedog: HOT DAMN!
cheesedog: I gently suck your nipples
cheesedog: I feel them get hard then I jam my hand down your..
VictimX_27: WOAH! Slow down cowboy
cheesedog: Why?
VictimX_27: I'm not just gonna cyber with you if thats all you want
cheesedog: What do you mean?
VictimX_27: You're not going to ignore me later are you?
cheesedog: Of course not.
cheesedog: I like you.
VictimX_27: I don't even know how old you are.
cheesedog: I'm 27. Now....
cheesedog: I gently massage your breasts with my rough hands
cheesedog: I roll your nipples between my fingers
VictimX_27: WAIT!
cheesedog: They get hard again... what?
VictimX_27: Don't you wanna know anything about me first?
VictimX_27: Like what I like?
cheesedog: Oh yeah. Sure. Hurry up.
VictimX_27: That didn't sound convincing.
cheesedog: YES I WANNA KNOW WHAT YOU LIKE RIGHT NOW!!!
VictimX_27: Now u r being a smartass
VictimX_27: Just give me a minute
cheesedog: ok
VictimX_27: I'm back
cheesedog: np
VictimX_27: thank you
cheesedog: So what do you like?
VictimX_27: Ummmm being licked
cheesedog: Where?
VictimX_27: Everywhere
cheesedog: Any place in particular?
VictimX_27: uhhh yeah
cheesedog: tell me
VictimX_27: on my clit
cheesedog: OK!
cheesedog: NOW YOU'RE TALKIN!
VictimX_27: I also like being done from behind
cheesedog: Ooooooohhhh.
cheesedog: Ok. Check this out.
cheesedog: We're in an abandoned building.
cheesedog: No is around. Its all quiet.
VictimX_27: Uh huh
cheesedog: I gently unbutton your pants and slide my hand across your clit
cheesedog: You get all warm and juicy.
cheesedog: I slip your panties down and continue to massage your pussy
VictimX_27: oooohh mmmm
cheesedog: I place my mouth on your pussy as I eat you from behind
cheesedog: I wiggle my tounge around across your moist hole
VictimX_27: yessss
cheesedog: I cover your ears with my hands as I eat you.
cheesedog: Egon and Ray sneak in from the back.
cheesedog: *Powering up Proton packs*
VictimX_27: ???
cheesedog: Then... Egon BLASTS your pasty white ass!!
cheesedog: POW!! BZZZZZTTTTTPHTTTTTT!!!
cheesedog: Winston and Peter set up the containment trap....
VictimX_27: WHAT THE FUCK IS THIS SHIT!!!
cheesedog: You wiggle around in the proton streams buck naked
cheesedog: The streams almost cross! Look out!!
cheesedog: Peter smacks you across the chin with his gun
cheesedog: They open the trap and it sucks your pale ass in!
VictimX_27: This isn't funny johnny!
cheesedog: SHUT UP! YOUR CAUGHT!
cheesedog: **puts you in the containment area**
cheesedog: Slimer is in there too..
VictimX_27: YOU ARE A FUCKING ASSHOLE!
cheesedog: I SAID SHUT THE FUCK UP!
cheesedog: Now...Slimer sticks his green, slimey cock in your pigmentless ass.
cheesedog: **HE SLIMES YOU!**
VictimX_27: Never talk to me again!
cheesedog: He cums all over your hair... but no one notices cause its the same color
VictimX_27: FUCK YOUUUU
cheesedog: He eats a powdered donut!
VictimX_27: SHUT UP AND FUCK YOUUUU!!!!!
cheesedog: o wait! It was your hand, you scary, white whore!
VictimX_27: LEAVE ME ALONE!!!
cheesedog: Chill out, Casper. You're trapped, I said.
cheesedog: Slimer goes to lick your clit.
cheesedog: But there is already slime on your it!!
cheesedog: Slimer thinks you are a cheater and gets jealous!!
cheesedog: HE RIPS YOUR WHITE TITS OFF!
VictimX_27: FUCK YOU!!!!!!!!
cheesedog: **Plays volleyball with them**
VictimX_27: *USER HAS LOGGED OUT*
Comments (1)
By: Anonymous
Posted: May 7th, 2015 00:51 +0000
Ahahah nicer than most cancer here. +1 kek
2436 BCE
successive-benign
successive-benign
successive-benign
successive-benign
successive-benign
successive-benign
successive-benign
successive-benign